5020221502 |
Escola Plurilingüe: Com fomentar la innovació en l’'organització curricular i la metodologia en l’'ensenyament de les llengües. |
2018-2019 |
Taller a centre. Educació Primària |
|
|
|
18/1/2019 - 10/5/2019 (15 hores) de 12:30h a 13:30h |
|
ESC Pere Rosselló |
|
p. de les escoles, 1 (Calonge)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Empordà
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Foment de la innovació en l’organització curricular i la metodologia en l’ensenyament de les llengües
|
| |
Objectius |
1.Acompanyar i orientar el centre per al desplegament i implementació d'una àmplia metodologia i organització curricular innovadora.
2.Assessorar, formar i orientar el centre de les noves metodologies de l’aprenentatge basat en projectes (ABP).
3.Afavorir la participació i implicació de la comunitat educativa en el projecte plurilingüe del centre.
|
| |
Continguts |
1ª sessió: Introducció en el món del plurilingüisme.
2ª sessió: CLIL
Sessions restants: Aprenentatge basat en projectes (ABP) I presentació de recursos i metodologies innovadores.
El contingut de l’ABP ha de ser autèntic, és per això que el context que s’utilitza és del món real on partim d’un problema significatiu per l’alumne/a. Aquest conclou en un producte final amb un valor social i personal.
L’ABP pretén desenvolupar hàbits de treball i una habilitat mental associades amb el món acadèmic i professional. Anima a l’alumnat a solucionar problemes semi-estructurals agafant la seva atenció de situacions reals directament connectades amb la seva pròpia vida. Tot això requereix a l’alumnat desenvolupar estratègies d’organització i autogestió.
Els mestres no són fonts de coneixement sinó són dissenyadors de l’aprenentatge els quals creen les condicions per l’alumnat perquè condueixin les seves pròpies investigacions. També són assessors que ajuden i guien els alumnes en el seu procés d’aprenentatge.
|
| |
Observacions |
Divendres migdia
|
| |
Formador/a |
Clara Eguiguren Rocosa, Angie Frigola Serrats
|
| |
Avaluació |
-Informe-resum de l'activitat:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LmNhcolnLykrrjREYgvkshSFp35iyThu3b9xTgq7-8A/pubhtml?gid=592493708
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva dels materials i/o de les evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
Persones destinatàries |
Equip docent de Primària de l'escola.
|
| |
E-mail |
crp-baixemporda@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
divendres |
18/01/2019 |
1230 |
1330 |
Sessió 2 |
divendres |
25/01/2019 |
1230 |
1330 |
Sessió 3 |
divendres |
01/02/2019 |
1230 |
1330 |
Sessió 4 |
divendres |
08/02/2019 |
1230 |
1330 |
Sessió 5 |
divendres |
15/02/2019 |
1230 |
1330 |
Sessió 6 |
divendres |
08/03/2019 |
1230 |
1330 |
Sessió 7 |
divendres |
29/03/2019 |
1230 |
1330 |
Sessió 8 |
divendres |
05/04/2019 |
1230 |
1330 |
Sessió 9 |
divendres |
26/04/2019 |
1230 |
1330 |
Sessió 10 |
divendres |
10/05/2019 |
1230 |
1330 |
|
| |